środa, 8 października 2014

Uwaga !

Witam ! Mam nadzieję, że to będzie mój jedyny post, który napiszę na stronie normalnie. Chciałabym jednak wspomnieć o stronie na facebooku, ponieważ już mnie o nią pytano. Adres strony to:
janicefromalexa
Na  tej stronie możecie się mnie pytać o wszystko, co jest związane z moim opowiadaniem. Będę wdzięczna za każdego like'a, komentarz itp...
A teraz sprawa dotycząca kolejnego rozdziału. Wiem, że już bardzo długo na niego czekacie, ale proszę o cierpliwość. Trochę potrwa zanim go napiszę, ponieważ (jak pewnie się domyślacie) ja też muszę się zająć nauką. Staram się cały czas coś dopisywać, ale to nie jest to samo, co robię, gdy korzystam z komputera. Mam nadzieję, że rozumiecie moją sytuację.
Życzę wam miłego czytania i oczywiście weny twórczej do pisania ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz